Sunday, May 10, 2009

Bonne fête des mères! / Happy Mother’s Day!

À vous toutes qui êtes une mère et qui me lisez, je vous souhaite une merveilleuse fête des mères!

Çi-bas une collection de photos personnelles pour célébrer ce jour spécial et apprécier l'importance d'avoir une mère et d'en être une:

---------------------------------------------------------------------------------

To all of you who read me and who are a mother, I wish you a wonderful Mother’s Day!

Underneath are a collection of personal photos to celebrate this special day and appreciate the importance to have a mother and to be one:


Ma mère et moi le jour de mon marriage. /
My mother and I on my wedding’s day.

Le meilleur souvenir photographique de Savannah et moi. Cette photo
a été prise en Octobre 1999, quelques minutes après sa naissance.
Ma vie allait être changée à partir de ce moment. /
The best photographic moment of Savannah and I. This photo was
taken on October 1999, a few minutes after her birth. My life would be
totally changed after this.

Ce dont je me souviendrais toute ma vie de ma relation avec mon fils André
lorsqu’il était petit, était qu’il adorait allaiter. Je m’étais même surnommé
le “snack bar.” /
What I will remember all my life of my relationship with my son Andre
when he was a baby, was that he loved breastfeeding. I even called myself
the “snack bar.”

J’adore mes enfants! / I love my children!

Une photo qui rappelle de doux souvenirs. Ma mère et moi à l’été 1969
en vacance près d’un lac. /
A photo that brings back sweet memories. My mother and I during
the 69’s summer on vacation near a lake.


31 ans plus tard, c’est moi et ma fille avec le même bikini sur le bord de
l’océan au Mexique. De beaux souvenirs! /
31 years later, it is my daughter Savannah and I with her wearing
the same bikini near the ocean in Mexico.

No comments:

Blog Archive