Wednesday, June 8, 2011

Prêt pour le mariage (prise 2) / Ready for the Wedding (Take 2)

Hier, je vous présentais ma fille qui est prête pour le mariage de sa grande soeur. Après un court shopping en ville, nous avons finalement trouvé les derniers accessoires pour que mon petit homme (mon fils!) soit également prêt pour le mariage.

Pour celles qui sont intéressées, il est toujours célibataire. Et comme il va grandir dans les prochaines années, je débute une liste d'attente pour ceux qui voudraient avoir son costume éventuellement.

En attendant, André est fin prêt pour le mariage également!

---------------------------------

Yesterday, I was presenting you my daughter who is finally ready for her big sister's wedding. After a short shopping spree today, we finally found the last accessories we needed so my man (my son!) is finally ready for the wedding.

For those of you interested, my son is still single. And because he will grow up in the upcoming years, I am starting a waiting list for people interested in having his suit when he outgrows it.

Meanwhile, André is truly ready for the big day!




No comments:

Blog Archive