Sunday, November 27, 2011

Santa Cruz Freecycle

Depuis quelques mois, j'ai découvert un groupe Yahoo tout à fait merveilleux. Ce groupe, Santa Cruz Freecycle, offre l'occasion aux gens d'offrir ou demander de la marchandise gratuite. Cela peut passer de boutons jusqu'a des appareils électro-ménager. Le groupe existe dans plusieurs villes autre que Santa Cruz.

À date, j'ai trouvée de belles choses... gratuites! J'ai prise des photos de mes trouvailles et je vous les présente ci-dessous.

Ne dit-on pas que les déchets de certains sont les trésors des autres?

------------------------------------

Since a few months, I discovered a Yahoo group absolutely wonderful. This group, Santa Cruz Freecycle, offers the opportunity for people to offer or ask free merchendise. It can be as small as buttons or as big as appliances. This group exists in many other cities besides Santa Cruz.

Up to date, I found some really nice things... for free! I took pictures of my special find and I am presenting them underneath.

Isn't it a proverb that states the garbage of some people is the treasure of others?

No comments:

Blog Archive