Thursday, September 15, 2011

Capitola en photos / Capitola in photos

Je vous présente des photos que j'ai prise la veille de la parade nautique de Capitola il y a deux semaines. Cela vous démontre tout le labeur des équipes ainsi que la beaute de Capitola. Le cours d'eau que l'on voit, Soquel Creek, passe tout près de ma maison. J'habite à 15 minutes (en auto) de l'endroit où j'ai prise les photos.

Comme vous voyez, j'habite un petit coin de paradis!

----------------------------------

I am presenting you some photos that I took the day before the Capitola Begonia Float Parade, two weeks ago. You can see the hard work it takes to build a float as well as the beauty of Capitola. The creek you see, Soquel Creek, runs close to my house. I live 15 minutes (by car) from the spot I took the photos.

As you can see, I live in true paradise!

No comments:

Blog Archive