Sunday, October 17, 2010

Mon pèlerinage annuel / My Annual Pilgrimage

Ah, les arts! Ma véritable passion dans ma vie. Et chaque année, ma passion se ravive lors de l’évènement Open Studios à Santa Cruz. Cette année, Open Studios fête ses 25 ans d’existence. Comme toujours, plus d’une centaine d’artistes ouvrent leur studio pour 3 weekends consécutifs.

Aujourd’hui, c’est la dernière journée pour en profiter. Si vous êtes dans le coin de Santa Cruz, je vous invite à y prendre part. Vous avez jusqu’à 17h00 pour le faire!

--------------------------------------

Ah, the art world! My true life passion. And every year, this passion is revived with the Santa Cruz Open Studios event. This year, Open Studios celebrates its 25 years of existence. As always, hundreds of artists open their studio to the public for 3 consecutive weekends.

Today is the last day to enjoy it. If you are around Santa Cruz, I am inviting you to take part of it. You have until 5 PM to do so!







No comments:

Blog Archive