Thursday, April 29, 2010

Changement de classe! / Class changing!

Je n’y pensais plus déjà mais mon fils André va bientôt changer de classe. Comme il va dans une école Montessori, les étudiants changent de classe à tout les trois ans. Je savais qu’on allait recevoir une lettre d’ici juin pour savoir dans quelle classe il ira en septembre. Il y a principalement deux choix: Junior et Cypress.

Roulement de tambour: Andre ira à Cypress. Cette classe est la classe de ma fille Savannah et également, l’enseignante est française donc c’est le mélange parfait pour André. Comme la photo le prouve çi-dessus, il est pas mal content de son choix!

Et moi aussi d’ailleurs!

-----------------------------------------------

I almost forgot that Andre was due to change classroom next year. Because he is attending a Montessori school, students change classroom every three years. I knew we would get a letter before June to find out in which class he would end up going to in September. There were mainly two choices: Junior and Cypress.

Drum roll: Andre will go to Cypress! This is my daughter Savannah’s class and also, the class that has a French-speaking teacher so it is the perfect mix for Andre. Like the photo prove it underneath, he is quite happy about the choice!

And me too, also!




No comments:

Blog Archive