Sunday, October 18, 2009

Un cadeau qui roule… / A rolling gift…

Que peut bien vouloir une petite fille qui va avoir 10 ans? Quand j’avais l’âge de ma fille, je m’étais fait achetée une bicyclette 10 vitesses Sekine vert forêt. Ma fille Savannah, qui a étrangement les mêmes goûts que moi, a décidée qu’elle voulait également une bicyclette… verte!

Hier, nous nous sommes rendus au Family Cycling Center pour acheter son cadeau. Çi-dessous sont des photos de son cadeau:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

What would a soon-to-be10-years old little girl want? When I had my daughter’s age, I received a nice hunter green Sekine 10-speed bicycle. My daughter Savannah, who strangely has the same taste than I, also decided to have a green bicycle!

Yesterday, we went to Family Cycling Center to get her gift. Underneath are pictures of her gift:





No comments:

Blog Archive