Sunday, June 20, 2010

Anniversaire / Anniversary

Aujourd’hui, c’est la fête des pères bien sûr mais également une autre fête bien importante: c’est l’anniversaire de mariage de mon mari et moi. 12 ans déjà!

Rien de bien spécial au programme, seulement du repos car une grosse semaine au travail m’attends et mon mari s’en va à Chicago pour affaire.

Donc, je nous souhaite une belle journée de célébrations. Et bonne fête des pères à tout les papas du monde!

-------------------------------------------

Today is Father’s Day of course but also, there is another important special day: it is my husband and I’s wedding anniversary. 12 years already!

Nothing special today, only a bit of resting because I have a busy week ahead of me and my husband is heading to Chicago for business.

So, I wish to ourselves a nice day of celebrations. And also, Happy Father’s Day to all the dads of the world!



No comments:

Blog Archive